בזמן המבצע: צו הרחקה מנהלי לתושב בת עין

יוסי אשר No Comments on בזמן המבצע: צו הרחקה מנהלי לתושב בת עין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על אף המבצע הצבאי בדרום והתקפות הטילים מרצועת עזה לכל רחבי הארץ, הוציא היום אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון, צו הרחקה מנהלי כנגד צעיר בן 18 מהישוב בת עין שבגוש עציון.

הצו מורה כי הבחור ישהה בישוב שדמות מחולה שבבקעה, ולחילופין יותר לו לשהות מחוץ לתחומי יהודה ושומרון. תקופת הצו היא חצי שנה, ובה יאסר על הבחור לשהות בין השאר בבית הוריו בבת עין. את הצו מסרו לו בשעות הצהריים בלשי משטרה ורכז המחלקה היהודית בשב"כ בגוש עציון, המכונה "דן".

יש לציין כי מדובר בצו היוצא ללא משפט וללא הצגת ראיות או חשדות ספציפיים כנגד הבחור, ומסתמך על "חומר סודי". בארגון חוננו בוחנים את דרכי הפעולה המשפטיות אל מול הצו הדרקוני, אשר בעבר נמתחה נגדו ביקורת בקרב אישי ציבור וח"כים.

"אנו מצירים על כך שגם כאשר כל המדינה מותקפת בטילים בידי ערבים, בוחרים בשב"כ להמשיך ולרדוף באובססיה את המתיישבים ביהודה ושומרון", נמסר בתגובה מארגון חוננו המסייע לצעיר. "אנו מגנים את השימוש שעושה צה"ל בצווים מנהליים, ללא דין וללא משפט, כנגד יהודים אוהבי העם והארץ".

מקורביו של הצעיר מסרו בתגובה כי "אמרת חז"ל לפיה "כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים", מתגלה היום במלוא עוזה. בזמן שהממסד מגלה אזלת יד מוחלטת בטיפול בטרור הערבי התוקף מבית ומחוץ, הרי שנגד יהודים הפועלים למען ארץ ישראל ועם ישראל, ננקטת יד קשה.

בהתייחסם לרכז המחלקה היהודית בשב"כ האחראי על גוש עציון המכונה "דן", ואשר איים לאחרונה על מספר תושבים בבת עין ובגוש עציון, הוסיפו המקורבים. "באיומים לא יפחידו אנשי השב"כ יהודים העוסקים בפעולות למען עם ישראל וארץ ישראל. נמשיך לקדם את עם ישראל לגאולה ומלכות ישראל אמיתית בתוך יו"ש וגם מחוץ ליו"ש עד שנזכה לביאת משיח בקרוב".צו הרחקה



0 תגובות